היישר מהפרדס שלנו למנה שלכם

חובבי הבישול התאילנדי וגם כאלו שלא, יש לנו בשורה משמחת עבורכם!

פתרנו לכם את הסוגייה הקולינרית והחיפושים האינסופיים.
קפיר ליים, הוא אחד מסימני ההיכר המובהקים של המטבח התאילנדי. הוא נדיר ומיוחד, לא תמצאו כל כך מהר ולא בכל מקום, אבל אצלנו באתר - כן.

אחרי שנים שאסרו על גידול קפיר ליים טרי בישראל, בשל חשש ממזיקים והפרת איזון אקולוגי שכרוך בהכנסת זנים חדשים לישראל, הוסר האיסור (כמה חיכינו לזה) והתחלנו בנסיונות ופיתוח.
האתגר גדול, כיוון שהזן הזה מעולם לא צמח בישראל באופן מוסדר, וכמויות הפרי קטנות בשנים הראשונות, אבל החלטנו שאנחנו לוקחים על עצמנו את המשימה.
לא בלי קשיים, ואחרי תקופה לא קצרה, הצלחנו לטפח ולגדל עצי קפיר ליים מניבים, עם פרי ריחני מושלם בפרדסים שלנו.
כמו תמיד, אנחנו מבטיחים לכם חקלאות קולינרית איכותית וייחודית מהשדה עד הצלחת.

למה הקפיר ליים כל כך נדיר?

הוא שייך למשפחת ההדרים ולרוב נחלת השפים מהסיבה שקשה להשיגו, רק בשנים האחרונות נחשב כחוקי בישראל.
העלים שלו משמשים לתיבול תבשילים, סלטים, אטריות, אפילו מחיות קארי או קוקטיילים. גרידת הליים מושלמת בג'אנגל קארי עם חצילים, במאפה פירות יבשים עם הל.
תופתעו לדעת אבל גם משתלב נהדר בגלידה.

אם זה לא מספיק, הוא מסייע בהקלה על בעיות חניכיים והרגעת פצעים, עוזר להפחית סטרס, תומך בשיפור מערכת העיכול, העור וחיזוק המערכת החיסונית.
במילים אחרות, הקפיר ליים הוא נכס. בריא, ייחודי, ארומטי, מחזיר אותנו לחופשה בתאילנד. לגמרי עושה חשק להכין איתו את המנה הבאה.

שתפו אותנו במתכונים שלכם עם הקפיר ליים הטרי ונשתף אותם אצלנו!

מוצרים קשורים

אנחנו ב"עלה הביתה" מעריכים את הקשר בינינו ומכבדים את ענייניכם בהגנה על הפרטיות. על ידי בחירת "אישור" שימוש בהודעת Cookies, הנכם מאשר כי קראתם את הודעת הפרטיות ואתם מאפשרים לעלה הביתה שימוש בפיקסלים, תגיות וטכנולוגיות דומות. אנו משתמשים בטכנולוגיות אלה, כדי להתאים לצרכים שלכם בהצגת מודעות בהתאמה אישית ושיפור האתר. לעוד פרטים
רגע לפני הקניה
אולי אפשר לעניין אותך במוצרים הבאים
whatsapp