חדשנות קולינארית באתר עלה הביתה

אנחנו חושבים תמיד צעד אחד קדימה. אוהבים אוכל, נושמים חקלאות וכמובן חובבי טכנולוגיה מושבעים.
כשמדובר בסטארט-אפ בעולם הקולינאריה אנחנו שם - תמיד שמחים לספק את חומרי הגלם עבור חברות המציעות חידושים קולינאריים, ובו זמנית דואגים להציע לכם את כל הפיתוחים האחרונים בתחום עד פתח הדלת.

לאכול קפסולה? הכי כן, תהיו חדשניים!

את המוצר הזה אתם חייבים להכיר - קפסולה שמבשלים במים בכמה דק' בלבד. התוצאה? ארוחה עשירה בירקות, מרכיבי חלבון ופחמימה מהצומח, בטעם סופר ביתי וסופר טעים.

אחריות חברתית לצד טכנולוגיה חדשנית

הכירו את הסטארט-אפ הישראלי ANINA, הלוקח את עודפי החקלאים (גם שלנו!) - ירקות שנפסלו בשל מראה בלבד והופך אותם לארוחת קפסולה ייחודית, חדשנית, ויותר מהכול – טעימה!
המיזם התפתח בעקבות הרצון לצמצם את בזבוז המזון בשנים האחרונות, ולתת במה לירקות שמבחינת הטעם והמרקם מצוינים, אך נפסלו ברמה הוויזואלית. 
אמרתם תרומה לאיכות הסביבה והערכה אמיתית לירקות  – אמרתם עלה הביתה.

הטכנולוגיה החדשנית מוגנת פטנט אותה פיתחה ANINA , היא היכולת לייבש באופן טבעי את הירקות (בדיוק כמו בטבע) ולהפוך אותם לדפי ירק בתבניות צבעוניות. את הדפים הללו מקבעים לקפסולה בדרך סופר אסתטית, בה נשמרים מרבית הערכים התזונתיים, הצבעים והטעמים של אותם חומרי הגלם.

איך עובדת צורת הבישול של הקפסולה?

החשש העיקרי בזמן בישול הקפסולה הוא השליטה. כלומר, מתי כל מרכיב מתבשל והאם הכל מתבשל יחד? אל חשש, ANINA דאגה לכך!
האופן בו הקפסולה בנויה, מאפשר את השליטה בטיימינג הנכון שאותו דף ירק יתפרק במהלך הבישול
. התוצאה היא שכל המרכיבים מתבשלים ומוכנים יחד. בשלו מס' דקות והמנה מוכנה (אפשר בסיר על הגז או במיקרוגל).
הקפסולה מתאימה לכל מי שמעוניין בארוחה מהירה, מזינה וטעימה.

מה עם בריאות?

הקפסולה מכילה כ-2 כוסות ירק, ללא חומרים משמרים וללא תוספות. ANINA, מציעה לכם ארוחה עשירה ומגוונת מן הצומח אצלכם בצלחת בכמה דק' בלבד!
קיימים 3 סוגי מתכונים: תבשיל ירקות עם בורגול ועדשים שחורות, פסטה וירקות בסגנון איטלקי ואטריות אורז עם ירקות בסגנון ויאטמני. 

 

איך מכינים? איך הכל קורה? > מוזמנים לצפות בתאבון!

 

אנחנו ב"עלה הביתה" מעריכים את הקשר בינינו ומכבדים את ענייניכם בהגנה על הפרטיות. על ידי בחירת "אישור" שימוש בהודעת Cookies, הנכם מאשר כי קראתם את הודעת הפרטיות ואתם מאפשרים לעלה הביתה שימוש בפיקסלים, תגיות וטכנולוגיות דומות. אנו משתמשים בטכנולוגיות אלה, כדי להתאים לצרכים שלכם בהצגת מודעות בהתאמה אישית ושיפור האתר. לעוד פרטים
רגע לפני הקניה
אולי אפשר לעניין אותך במוצרים הבאים
whatsapp