שאלות ותשובות
האתר פתוח להזמנות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
המשלוחים שלנו מתבצעים בימים א'-ה'. בין השעות 15:00-22:00
במידה ויש העדפה לשעות ספציפיות -אנא ציינו את זה בהערות להזמנה וננסה להענות במידת האפשר
בשעות הבוקר אנו עוסקים בקטיף, ליקוט ואריזת המוצרים. לאחר מכן הם ישלחו במהירות האפשרית, כדי שהכל יגיע אליכם באיכות ובטריות המירבית.
אזורי החלוקה הן מאשדוד בדרום ועד הקריות שצפון, מודיעין במזרח ועד חוף הים במערב
ניתן לבדוק את שם הישוב המדוייק בקישור המופיע בפינה השמאלית העליונה: לאן המשלוח (עם ציור נחמד של משאית)
עלות המשלוח היא 30 ₪. בהזמנות מעל 500 ₪, עלות המשלוח מבוטלת.
אכן, מינימום ההזמנה עומד על 150 ₪
שעות הפעילות הסדירות של מוקד שירות הלקוחות הן בימים א’-ה’ בין השעה 08:00 לשעה 17:00. הודעות ווטסאפ הנוגעות לאספקת משלוחים נענות עד השעה 22:00.
אנו חוזרים לכל פנייה. אם לא נענתם מיידית, אנו מטפלים בפניות אחרות ונדאג לחזור אליכם בהקדם
אנחנו חקלאים ישראלים ותמיד נעדיף לעבוד עם תוצרת ישראלית. עם זאת, אנו מציעים גם ירקות ופירות מיובאים כאשר הם אינם גדלים בארץ, או זו לא העונה המתאימה או במידה והאיכות של הגידול המקומי נמוכה יותר עקב מזג אוויר וכדומה. השיקול להציע יבוא איננו שיקול כספי אלא של איכות ומגוון
כל הירקות והפירות שלנו כשרים ללא חשש טבל ושביעית ואנחנו מפרישים מעשרות ותרומות, ומחזיקים בהיתר מכירה לשנת שמיטה
אין פיקוח הלכתי בנושא חרקים ותולעים
רוב מוצרי שוק האיכרים והמזווה הם כשרים, אך יש לבדוק פרטנית מולנו כשרויות של מוצרים ספציפיים
בהחלט כן, ונשמח לעשות זאת.
בעת ביצוע ההזמנה, פשוט אשרו לנו לבצע משלוח "אקולוגי" בשלב הקופה ונשמח לעשות שימוש במינימים אריזות.
אנחנו נצמצם את השימוש בניילון ופלסטיק ונארוז רק מה שהכרחי לשמירה על טיב המוצר.
אין צורך להיות בבית כדי לקבל את המשלוח. אנחנו נגיע לכתובת אותה ציינתם בהזמנה, ונשאיר את המשלוח ליד הדלת.
חיפשתם מוצר ולא מצאתם באתר. מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו
אנחנו מעדכנים את המלאי כל הזמן, וכאשר יש מחסור במוצר מסויים או איכות לא מספקת נוריד אותו מהאתר כדי לא לגרום לאכזבה.
אבל לא לאבד תקווה, מומלץ לשאול בשירות לקוחות ולעיתים נוכל למצוא עבורכם במיוחד את מבוקשכם גם אם לא מופיע באתר
בעת ביצוע ההזמנה, האישור נשלח אוטומטית למייל שאיתו נרשמתם לאתר.
ייתכן שהמיייל מגיע לתיקיית הספאם/דואר זבל ויש לבדוק ולהעביר את ההודעה לדואר הנכנס (אנחנו ממליצים גם להעביר אותנו לרשימת השולחים הבטוחים...).
בכל מקרה, תמיד ניתן לפנות לשירות הלקוחות ואנחנו נסייע.
כן.
ניתן לבצע שינויים בהזמנה עד לרגע יציאת המשלוח אליכם באמצעות שירות הלקוחות
לא ניתן עדיין לבצע שינויים בהזמנה באתר באופן עצמאי
אז קודם כל אנחנו מתנצלים
אנחנו כאן לשירותכם.
פנו אלינו באחד מערוצי שירות הלקוחות - בוואטסאפ, במייל או בפנייה באתר ונשמח למצוא ביחד פתרון לשביעות רצונכם
המלקטים והאורזים שלנו עושים מאמצים רבים ומחוייבים מאוד כדי למנוע תקלות, אך עדיין מדובר בשילוב של מוצרים טריים ומיון וליקוט אנושי, תקלות קורות.
אנו נשמח לקחת אחריות ולמצוא יחד פתרונות לכל בעיה שתצוץ
יש לבצע שחזור סיסמא בחלון הכניסה למשתמש - בפינה השמאלית העליונה
יש להכנס להתחברות ושם יש קישור - לשכחתי סיסמא ולפעול לפי ההוראות
קישור לאיפוס הסיסמה ישלח לכתובת המייל שהזנת. שימו לב – לעתים המייל מגיע לתיבת דואר הזבל.
בכל מקרה, תתמיד ניתן לפנות אלינו לשירות הלקוחות
התשלום מתבצע בכרטיס אשראי.
בעת החיוב תשמר מסגרת אשראי לפי הערכת המשקלים
החיוב בפועל מתבצע לאחר סיום ליקוט ההזמנה, על פי תכולת המשלוח הסופית.
בהחלט.
עלה הביתה פועלת על פי ההנחיות המחמירות ביותר לאבטחת האתר, בתקן PCIובאישור חברות האשראי.
חשבונית המס נשלחת אוטומטית במייל בעת חיוב ההזמנה
אנחנו מגיעים לכל מקום שאליו נתבקש להגיע – בית, חנות, משרד או מפעל.
להזמנות קבועות לעסקים - מוזמנים לדבר עם שירות הלקוחות
רגע לפני הקניה
סל הקניות שלי
נקה סללא נמצאו פריטים בסל
לחץ כאן להמשך קניות באתר